ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA630
نوشته شده توسط : ارغوان

معرفی برند اسنوا

برند اسنوا یک برند ایرانی بوده که با وجود قدمت نه چندان زیادش در زمینه تولید لوازم خانگی، توانسته است خود را به همه ثابت کند و حتی محصولاتش را به بعضی کشورهای همسایه صادر نماید. برند اسنوا بر پایه افراد متخصص و کارشناسان خبره استوار است و امروزه به حدی پیشرفت داشته است و در حال پیمودن سریع پله های ترقی است که بعضی آن را، بهترین تولید کننده ایرانی معرفی می کنند. تلویزیون دریچه‌ای به دنیای جادویی تصویر است فیلم‌ها و سریال‌ها توی قاب تلویزیون جون می‌گیرند و رویاها را می‌سازند. با گشت‌ وگذار توی سرزمین تماشایی اسنوا، تلویزیون دلخواهت را انتخاب کن.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید تا خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید.

 

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا 55 اینچ مدل SSD-55SA630 U

تلویزیون ال ای دی 55 اینچ اسنوا از تلویزیون های هوشمند 4k از برند اسنوا است. کیفیت تصویر 4k امروزه در اکثر نمایشگر ها با رزولوشن 3840*2160 تولید می شود که تاثیر به سزایی در واضح بودن تصاویر دارد.همان طور که در تلویزیون ها کیفیت تصاویر از اهمیت بالایی برخوردار هستند، کیفیت و رسایی صدا نیز به همان اندازه مهم می باشد در تلویزیون اسنوا از بلند گو های حرفه ای که صدا را قدرتمند و شفاف پخش می کنند استفاده شده که توان خروجی صدا در آن 30 وات است. ساختار پنل تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا 55 اینچ مدل SSD-55SA630U از نوع IPS طراحی شده که باعث افزایش کیفیت رنگ تصویر و زاویه دید گسترده تر با سرعت و ثبات پاسخگویی نمایشگر می شود. 

برای این تلویزیون سه درگاه HDMI هم در نظر گرفته شده که بسیار کاربردی است. سیستم صوتی تلویزیون دو کاناله است و توان خروجی کلی آن برابر با 30 وات است. گیرنده دیجیتال داخلی، شما را از خرید یک دستگاه جداگانه معاف می‌سازد و می‌توانید از شبکه‌های دیجیتالی صداوسیما به‌راحتی استفاده کنید.

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا 55 اینچ  SSD-55SA630 U مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه 9 است. این تلویزیون دارای ماشین زمان یا همان Time shift است که امکان ذخیره سازی برنامه های مورد نظر بر روی حافظه داخلی تلویزیون ، فلش و یا هارد دیسک امکان پذیر است. از دیگر قابلیت های تلویزیون 55 اینچ اسنوا ضبط تصاویر در حافظه خارجی یا همان PVR است. این تلویزیون مجهز به راهنمای الکترونیکی برنامه ها یا EPG است که به عنوان راهنما به کار می رود.

 

تکنولوژی های کاربردی در تلویزیون هوشمند اسنوا

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا 55 اینچ SSD-55SA630U مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه 9 است. سیستم عامل اندروید این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا برنامه ها و یا اپلیکیشن های ممکن را بر روی تلویزیون نصب و اجرا کنند. فناوری HDR10 تعبیه شده در تلویزیون این امکان را فراهم می کند تا صحنه ها را با رنگ اصلی شان تماشا کنید. این تلویزیون به ماشین زمان یا همان Time shift مجهز است که امکان ذخیره سازی برنامه های مورد نظر بر روی حافظه داخلی تلویزیون ، فلش و یا هارد دیسک را برای شما فراهم می کند. برای تلویزیون 55 اینچ اسنوا تله تکست در نظر گرفته شده که به نوعی یک سرویس پخش سیگنال دیجیتال به حساب می آید.

 

ویژگی های تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA630

تلویزیون اسنوا قابلیت پشتیبانی از شبکه های HD صدا و سیما و تلتکست را دارد. ویژگی هایی از جمله اتصال به شبکه بیسیم و اینترنت، صدای DOLBY و ارتباط بدون سیم Screen Mirroring برای محصول در نظر گرفته شده است که کارایی و عملکرد آن را بالا می برد. 

امکان Mirror کردن در تلویزیون هوشمند اسنوا

امکان Mirror کردن گوشی های ios بر روی تلویزیون همچنین برای گوشی‌های اندروید به کمک دستیار هوشمند جی پلاس Eshare، از قابلیت های مهم ال ای دی اسنوا SSD-55SA630U میباشد. یکی از قابلیت ‌های جذاب اضافه ‌شده به تلویزیون در ال ای دی اسنوا SSD-55SA630U برنامه E-Share هست که امکانات فراوانی ازجمله Mirror کردن گوشی‌ ها با سیستم‌ عامل مختلف از جمله اندروید و iOS بر روی تلویزیون را در اختیار شما قرار می‌دهد که به کمک آن می‌توانید به مشاهده و اجرای برنامه ‌های گوشی هوشمند خود بر روی صفحه تلویزیون و یا وبگردی با کیبورد گوشی را به شما می‌دهد.

راهنمای الکترونیکی برنامه ها یا EPG تلویزیون

ال ای دی اسنوا SSD-55SA630U مجهز به راهنمای الکترونیکی برنامه ها یا EPG است که به عنوان راهنما به کار می رود. با استفاده از این برنامه میتوان از زمان پخش برنامه های مختلف اطلاع پیدا کرد.

فناوری ماشین زمان (Time Shift)

LED اسنوا  SSD-55SA630U دارای فناوری Time Shift میباشد. کاری که این فناوری انجام می‌دهد ضبط تصاویر تلویزیونی به صورت خودکار و به صرفه است که هر زمان که اراده کنید بتوانید به عقب باز گردید و دوباره بخشی از فیلم یا فوتبال را مشاهده کنید. به این صورت که با ذخیره‌ کردن برنامه‌ درحال‌ پخش، می‌توانید به لحظات قبلی بازگردید و هر زمانی که خواسته باشید می‌توانید به بخش‌های دیگر پرش کنید و از برنامه اصلی و مورد علاقه تان لذت ببرید.

 

درگاه های تلویزیون ۵۵ اینچ SA630U

  تلویزیون SSD-55SA630UL دارای ۲ درگاه USB و همچنین ۳ درگاه HDMI می‌باشد که برای اتصال انواع کنسول‌های بازی و دستگاه‌های پخش‌کننده صوتی و تصویری مورد استفاده قرار می گیرد. برای ال ای دی ۵۵ اینچ اسنوا کابل MHL در نظر گرفته شده که به وسیله ی این کابل می‌توان ویدیو ‌ها و تصاویر تلفن ‌های هوشمند را بر روی صفحه نمایش تلویزیون نمایش داد.  ورودی آنتن، خروجی صدای دیجیتال Coaxial-Optical و همچنین خروجی هدفون از دیگر پورت های این تلویزیون ۵۵ اینچ اسنوا می باشد.

 سیستم صوتی

 این تلویزیون دارای دو بلندگوی ۱۵ واتی است که در پایین قاب قرار گرفته ‌اند. خروجی صدا توسط این تلویزیون دارای توان ۳۰ وات است و بسیار شفاف و بدون کمترین نویز و لرزش است. دالبی دیجیتال نیز قابلیتی دیگر است که با تولید صدای چندکاناله فضاسازی بی‌نظیری را شکل داده و کیفیتی چند برابر بهتر را ارائه خواهد داد.

 

دیگر ویژگی های تلویزیون هوشمند اسنوا

  • دارای پردازنده 4 هسته ای
  • دارای صدای DOLBY
  • قابلیت اتصال به شبکه بیسیم و اینترنت
  • حافظه داخلی 8 گیگابایت
  • رزولوشن 8.3 میلیون پیکسل
  • ساختار پنل IPS در ال ای دی 55 اینچی اسنوا
  • زاویه دید 178 درجه ای
  • دارای نسبت تصویر 16:9
  • مجهز به تکنولوژی صفحه SMART UHD

 

 





:: برچسب‌ها: بررسی ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA630 , قیمت ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA630 , خرید ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA630 , فروش ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA6300گارانتی ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA630 , ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA630 , ال ای دی هوشمند اسنوا , ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA630 ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: